Game On! I Just Unlocked the NBA System!
Wu Nan accidentally activates the Basketball Soul System. To pursue her hoop dreams, she forms the Wild Barbie Girls with her best friends to take on the boys' teams. With the system's power, they dominate the court. But when it shuts down mid-game, Coach Liu Yu guides her to rely on her own skills and teamwork. From depending on shortcuts to embracing true strength, Wu Nan unites her team to clinch the championship and even earns a coveted WNBA offer.