Old Street Justice
In 1995, after returning to his hometown, Zhao Fengsheng is shunned by old neighbors over a misunderstanding. To clear his name, he leads the "Four Troublemakers of Old Street" to dismantle a sinister conspiracy, resolve old grudges, and ultimately protect the peace of his homeland.