Dangerous Love
The authority of the imperial court of the young Emperor of the Great Zhou Dynasty was taken away by the wicked minister, Wei Shangzhi. It's said that Wei Shangzhi was wicked and lustful. He had six wives and all of them died on the wedding night. Bai Zhi was his seventh wife. After getting married to the Marquis of Jingbei in fear and trepidation, she thought she wouldn't be able to live for more than a day, but then she found that the traitorous minister seemed to be different from the rumors......