THE K2
The special guard member, Jin Zaihe, code-named "K2", who comes of a mercenary, has been betrayed by the state. He is accidentally involved in the gaming of power between candidate Zhang Shijun and his wife Cui Youzhen. Jin Zaihe is hired by Cui Youzhen as a bodyguard for Gao Anna, an illegitimate daughter of the candidate, who is secluded. The story begins between Jin Zaihe and Gao Anna.