Revenge Is Served Hot
Kang Kyung-jin, daughter of the founder of Jinyangting, was murdered by her husband, Jo Sung-chul, during a trip to Thailand.
Miraculously surviving, she disguised herself as a male chef, Kenny An, and returned to Korea with the help of Pablo.
While using exquisite culinary skills to build trust and find the key evidence of her own murder, she also rediscovered her maternal love through reconnecting with her son.
As Sung-chul grew inexplicably drawn to Kenny, his sister Oh Hyun-ah became suspicious.
Eventually, Kenny successfully entered the company through a project and seized Jo Sung-chul’s murder evidence.
With the truth revealed, Sung-chul and Hyun-ah were arrested. Kyung-jin regained her identity, reunited with her son, and avenged herself.