Bawang Putih Berkulit Merah
Nora was abandoned by her husband while she was pregnant. Her husband chose to be with another woman who also became pregnant with him. After Nora's baby was born, the ex-husband returned with the other baby whose mother died in childbirth. The ex-husband begged Nora to take care of his daughter, and Nora accepts. A year later, the husband died, and Nora sincerely promised to take good care of Anna and Eliza. Twenty-two years later, Anna and Eliza grew up to become beautiful women. Anna, who is calm, gentle, and kind, is at odds with Eliza, who is rebellious and ambitious. Eliza's greed and jealousy made her want to steal everything from Anna, including Anna's rich lover. Will Anna be able to take back her rights?