Guyuan Imperial College
It tells the campus story of a modern female college student who accidentally traveled back in time to an ancient academy. A lot of funny stories happened between the protagonist Wu Wanwan who disguised herself as a boy and her schoolmates Tang Wenqi and Qi Shan. They worked together to fix the unequal distribution of education resources in ancient times. They also fought inequality, founded private academies, prevented class discrimination, and even took in female students. The academy didn't require tuition so that everyone could get an education. They overcame every obstacles along the way, and everyone was touched by them and recognized their ideals. Modern concepts of education were successfully introduced to ancient academies.