A Nobody’s Way Up to an Exploration Hero
Kaito Takagi, a low-stat high schooler, spends his days hunting slimes in a dungeon. One day, he encounters a rare golden slime and defeats it, obtaining a legendary *servant card*. Summoning it reveals a valkyrie of unimaginable beauty, setting him on an unexpected adventure.