Fighting Mulan
During the reign of Emperor Taiwu of Northern Wei, the Rouran Khan invades with 60,000 cavalry, slaughtering and plundering civilians. Hua Mulan joins the army in her father's place and fights in the war against Rouran. Achieving repeated victories on the battlefield, she is named General Dingyuan and fights alongside Prince Pingyang, Zhangsun Han. However, a misstep leads to her being wounded and her identity as a woman revealed, forcing her to leave the army. Back in her village, Rouran soldiers hunt her down and threaten the locals. Mulan steps forward to protect them. Captured but undefeated, she escapes during transport and falls into the Devil City. There, she meets Ayina, leader of a long-oppressed clan. Sharing a common enemy and a thirst for justice, Mulan reignites her resolve. Together, they return to the camp, reunite with the troops, and ultimately defeat the Rouran army.