Slept With My Alpha Mate
Alicia is forced to marry her sick husband, unaware that he is the most powerful Alpha. Alicia is drugged and sleeps with Damian, whom she thinks might be her mate, but tells Damian she is married. Even though Alicia has never met her husband Tobias, she chooses to stay loyal to the marriage because her father still needs financial help from the Wilton family. Alicia later discovers Damian’s identity as the Alpha of the Moon Halo Pack when she is hired as the landscape designer for his new villa. Just as Alicia starts to have feelings for Damian, Martin informs her that her husband Tobias is awake—but Tobias refuses to meet her.