Love Designer (Indonesia Audio)
Fashion designer Zhou Fang and e-commerce boss Song Lin meet with each other because of a business lawsuit. They are incompatible, but forced to cooperate because of various bonds in life and work. The two stubborn people thus have lots of conflicts. But in the process of competing with each other, they gradually fall in love. Zhou Fang and Song Lin dislike yet support each other, going through all kinds of difficulties together. They improve themselves constantly, eventually the designer owns a well-known highly customized brand, and the e-commerce boss Song Lin develops a new business model for the highly customized brand, achieving new breakthroughs in his career.