The Billionaire's Imposter
Aesthetic absolutist Kang Duk-shim lands the gig of a lifetime: spread a scandalous rumor to kill the “impotence” gossip surrounding Ma Yun Group vice chairman Ma Sung-hun, and earn 10 billion won. Her strategy? Disguise herself as utterly charmless to get close to the notorious misogynist. But her carefully calculated performance begins to crack as real feelings sneak in. Can Duk-shim resist her own heart and walk away with the money?