Unsolved Cases of Kung Fu: Portrait of Beauty
Young Warrior Chu Yunxiao started to adventure in the world but got involved in great conspiracy by accident. He tried to figure it out with his extraordinary martial art and intelligence but only to find that he was also a part of the mystery. However, the revealing truth was unacceptable. It turned out that what happened in the past twenty years was just a fraud and a lie made up by his closest father and friends.