An exciting offer SS2 Season 3
Five boys and three girls graduated from well-known Law College and step into the society. With the guidance of four lawyers, they will compete with each other by internship of one month and assignment completion and only of them can get the job. Five members of cheering group He Jiong, Benny Sa, Yang Tianzhen, Adam Fan and Xu Lingling will observe the growing and learning professional skills and social skills of the interns.