The Degenerate-Drawing Jiang Hu
The story takes place at the end of the Tang Dynasty, when the situation was turbulent, both the dynasty and the people were terrified. All the mysterious organization “bad people” belonging to the official government have lost their traces, and what is also unaccounted for is the priceless treasure of the national treasury. Legend has it that all the secrets are hidden on the Longquan Sword, and those who get the Longquan Sword have the ability to control the world.