Love Moment
"Love Moment"Eight aspiring actresses who have never met before must live together under one roof for eight weeks in search of the perfect on-screen match. With only one pair crowned the winning couple, that duo not only lands the lead roles in a special short series, but also scores an unforgettable dream date to take their chemistry off-screen. In the final week, they must follow their hearts and decide who they will walk out of the house with, hand in hand.