Sweet Blind Love
Xu Can marries the blind CEO Fu Yanzhou to cover a 300 million breach penalty, intending a deal of money without feelings. But as they spend time together, she gradually falls for him. She takes the initiative and boldly flirts, drawing the cold and distant Fu Yanzhou from resistance into surrender. After Fu Yanzhou regains his sight, he hides the truth and grows secretly jealous, while Xu Can realizes she has long turned an act into real love. From a marriage of convenience to genuine devotion, the two finally confirm their feelings for each other.