Female CEO Love Me
It tells the story of Xia Mengwei, the rich bossy female CEO who talks harshly but is actually soft-hearted, and Gu Yan, the handsome salesman who is honey-tongued with perfect life skills. Xia Mengwei falls in love with Gu Yan at first sight and takes off his shirt when they meet again. She chases Gu Yan bravely in hot pursuit. In the end, she finally gets in a relationship with Gu Yan who pretends to be mild.