POT OF FIRE
Each hot pot meal is a story. With steam around, it shows all kinds of lives and witnesses ups and downs of history. Chen Xiaoqing’s team has a new work “Pot of Fire”, which describes how localities create various flavors in different natural geographic environments and cultural customs. They will adopt documentary of vivid individuals in a younger aesthetic way to enlarge delicious moments. Through hot pot, we can see people’s distinctive regional characters and shared love for life.