I am Immortal
Shi Jiang, a short-lived child prodigy who was only seven years old but was growing fast, in order to return to normal life, he broke into the fairy world with a certain great god immortal in his body. Since then, he has fought wits with the immortals in another world and embarked on the legendary road of becoming a tycoon in the fairy world!