Running Man
This is a new section of the Korean SBS TV station’s weekend entertainment program "Sunday is so good", whose host is Yu Jae Seok. It is committed to creating a new type of entertainment show. The winner is selected by obtaining the gold coin or the running ball in team games, while the losing team will be punished. The show is hosted by excellent entertaining artists such as Yu Jae Seok, Ji Seok-Jin, HAHA, Kim Jong-Kook, Song Ji-hyo, and Lee Kwang-soo.