In Your Heart
Cheng Yi and Ling Ziming are a pair of good brothers from childhood. They grew up together, but they have different personalities. Cheng Yi is simple-minded and makes trouble all day, while Ling Ziming is honest and frank, intelligent and dark-hearted. Cheng Yi was provoked by his classmate Yue Yuzhi at school, and Ling Ziming tried to help him, but he was beaten by Yue Yuzhi and falsely accused Cheng Yi and Ling Ziming of injuring themselves. This scene was seen by Lu Xianglin, who spoke out bravely and solved the crisis, so the lives of the four boys crossed. Cheng Yi has a crush on Lu Xiangxin, a female schoolmaster, and pursues the offensive. Ling Ziming and Lu Xianglin become close friends. In this way, Cheng Yi and Ling Ziming are gradually drifting away from each other. As they experienced more things, Cheng Yi and Ling Ziming gradually discovered that they would be unaccustomed and jealous after being alienated from each other. Since then, the feelings of the four boys have undergone subtle changes ...