Shall We Date for Just One Day?
Li Rui, a publishing house employee in her thirties, lives a decent life with her own apartment and a steady job. There's only one thing missing: a boyfriend. Her mother pressures her to get married every day and keeps arranging blind dates, driving Li Rui almost crazy.
With unkempt hair covering his ears and a scruffy beard, he looks like an unemployed vagrant. Yet as Li Rui stares at Cheng Yun, her eyes suddenly light up. This man fits her "perfect conditions" exactly. Would he say no?
But the man she'd been looking for is gone. In his place stood someone with neat, gentle bangs, a classic and intellectual haircut, wearing a dark navy suit with a perfect figure. His deep, bright eyes, as if holding all the light in the world, were fixed on her.
He's perfect, but not the kind of perfect she wants. And for some reason, this deal doesn't seem like it would end in just one day?