The Westward S5
The three revived, and Sun Wukong helped the gods through the crisis. After the westbound team broke up, Sha Wujing went to the underworld to save his master Tang Sanzang. Zhu Bajie killed someone by mistake in Heishui Town. Bai Lang & Xiaoyu subdued Yi Hu, a tiger demon in the forest. And they were surrounded by stone soldiers in the ancient city until Tang Sanzang and the others came back to rescue them. But they met the Shadow King again, and Wukong have to returned to the team to help. Tang Sanzang resolves the resentment of the souls of the dead, and the West team also bids farewell to the old friends and continues on the road.