The Genius Prince's Guide to Raising a Nation Out of Debt
Natra Kingdom, a kingdom Wein, a young prince burdened with ruling a small, weak kingdom, dreams of selling it off for a quiet life. With his aide Ninym’s support, he uses his brilliance to navigate challenges, but his plans take unexpected turns as diplomacy and military strategies unfold differently than expected.