Left-Hand Layup
It tells the story of Xu Xingze, a high school teenager, and a group of partners who met and accompanied each other because of their love for basketball, and worked together. Throbbing dreams, fettered friendship, joy of hard work, youth stories sprout on the court, and pages of growth chapters dedicated to teenagers are written!