Life of Namjoo
Namjoo is a daughter of the top 3 fortune-tellers in Korea, and she never dated anyone for over a year. She also has a special taste in makeup and fashion, and although she wants to be normal, she was born to be special. She met her true love and was having a peaceful relationship with him, but dad says that there are three men in her fortune, not one! Since then, her life turns into a sitcom, just like her life is refusing to accept her fate.