Stardust Telepath
Umika Konohoshi a high school girl bad at communicating meets Yu Akeuchi a self-proclaimed alien, and they promise to reach space together. Along with vice-class president Haruno Takaragi and truant Matataki Raimon they decide to build a rocket This is a "youth rocket" story about aiming for space!