Sasaki and Peeps
Sasaki buys a pet bird, Peeps, who is a reincarnated sage. The sage gives him magic to travel between worlds, and they start a business selling goods from Japan. Sasaki is then mistaken for a psychic and recruited by the Paranormal Bureau, leading to unexpected changes in his life.