Go Fridge S5 Season 5
《拜托了冰箱 5》 is a Chinese cooking talk show hosted by He Jiong and Jackson Wang. In each episode, two celebrity guests have their refrigerators brought to the set and sit down to talk about food, life and gossip with the hosts and six chefs with totally different characters. At the end of examining the fridges, two of the chefs will have a 15-minute cook-off using ingredients from the guests' refrigerators. In this season, guests will help the chefs with the cooking.