Hello, My Shining Love
This drama tells a story where the competent woman Dugu Ruonan (by Joe Chen) is betrayed by her contracted artist Song Zihao (by Wang Zirui) and other employees. Her booming career takes a hit overnight. As a woman who never gives in, Ruonan swears to stage a comeback. Then she works so hard to cultivate Sida (by Chen Youwei). When she's rebuilding her career, she and CEO Ji Mo (by Jin Han), who is gentle and sarcastic, happen to have a unique healing experience by reshaping each other and making themselves brilliant. With separate love experiences, a mature couple like them gets involved in a thrilling love battle...