Men In Love
By chance, the self-disciplined and diligent magazine editor-in-chief Ye Han helps the clumsy but cute physical education teacher Li Xiaoxiao resolve one embarrassing crisis after another. But due to his past experiences, he finds it difficult to take things further with her into romance; The passionate and straightforward magazine publisher Xu Jiacheng meets the former top model Tong Yiwen, and the two constantly seek a balance in their pursuit of love and career; The relationships between the four become complex and subject to multiple tests due to Xiaoxiao's crush on Jiacheng.