One Week Friends
In the repeat class of Shenghua High School, a new transfer student Lin Xiangzhi came. She is quiet and smart but always lonely. She does not make friends with other students. However, in this way, she attracted the attention of Xu Youshu, the scum of the class, Song Xiaonan, and Gao Leng Xueba Jiang Wu. In the process of Xu Youshu constantly wanting to be friends with Lin Xiangzhi, he discovered the secret of Lin Xiangzhi. It turned out that she suffered from a special disease. Her memory of her friend was only seven days. In order to help this lonely girl, Xu Youshu is more active, and four people form a "doomsday survival" team to constantly create surprises and memories that belong to them. As everyone knows, there is a sadder secret behind Lin Xiangzhi's disease.