My Prince's First Love
Mo Linchuan, the prince of the big food country, came to the world 300 years later because he escaped from marriage and hid in the closet, and became the president of food. However, his life was disrupted by Su Fanfan, a guard sent by his father. Su Fanfan launched a hunt for the Prince, which is bound to bring the Prince back to the big food country. In the process of chasing me between Mo Linchuan and Su Fanfan, Mo Linchuan fell in love with this loyal little guard.