Shrouding the Heavens
There once a group of teenagers who held an after graduation's reunion. Their fate changed when they accidentally found an ancient bronze coffin which was said to contain the bodies of 9 great dragons. They all suddenly transported from earth to another unknown planet. In order to survive and return to earth, they must cultivate on that mysterious planet. Will they succeed or will they effort be in vain?